Nedermafia (for Dutch speakers only) - Over en uit


Primoris
Primoris
Goon
Primoris
Goon
Goon
Posts: 376
Joined: October 31, 2003
Location: Netherlands

Post Post #500 (ISO) » Tue Sep 07, 2004 8:42 pm

Post by Primoris »

Ik kan mij natuurlijk niet verantwoorden voor wat Niempie gezegd heeft tijdens het spel, maar als Jaguar nog eenmaal zou kunnen opsommen waarom ik op dit moment het beste doel ben dan zal ik natuurlijk proberen om op zoveel mogelijk punten in te gaan.
The best trick the devil ever pulled was to convince the world he didn't exist.
User avatar
RoadBird
RoadBird
Townie
User avatar
User avatar
RoadBird
Townie
Townie
Posts: 86
Joined: May 27, 2002
Location: Rotterdam, The Netherlands

Post Post #501 (ISO) » Tue Sep 07, 2004 11:06 pm

Post by RoadBird »

Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat we maar 1 agent hebben in dit hele spel. Een andere in-israel-wonachtige zou toch een aardig beeld moeten hebben van de situatie nu Corsato zijn resultaten bekend heeft gemaakt.
"Roadbird you suck! You kill little kittens for fun! Die you evil Mafia scum, I'm attacking you! Run in fear!" -- Quercitron in Focused Mafia
Primoris
Primoris
Goon
Primoris
Goon
Goon
Posts: 376
Joined: October 31, 2003
Location: Netherlands

Post Post #502 (ISO) » Wed Sep 08, 2004 2:52 am

Post by Primoris »

Nu ja.. we hadden in principe ook maar 1 dokter (voor zover we weten) met een Zuster. Is het dan niet aannemelijk dat er 1 agent is en een reserve agent?
The best trick the devil ever pulled was to convince the world he didn't exist.
User avatar
Jaguar
Jaguar
The real dogmatix
User avatar
User avatar
Jaguar
The real dogmatix
The real dogmatix
Posts: 887
Joined: January 23, 2004
Location: First the Netherlands, now Canada

Post Post #503 (ISO) » Wed Sep 08, 2004 3:34 am

Post by Jaguar »

Ja, ik weet dat het mogelijk is dat Cadmium een onderzoek had, maar ik weet niet of ik het geloof. We weten toch echt niet of Niempie/Primoris II inderdaad een naam met de initialen A.T. heeft als Cadmium gezegt had. We geloven een mafia man?

We weten dat Corsato, Flying Dutchman en Roadbird ontschuldig zijn en ik denk ook dat er wel een reserve agent is. Hopelijk is het niet iemand die al vermoord is. We weten ook dat we nog op z'n minste naar twee schuldigen zoeken. Voor mij dat betekend dat er twee uit de volgende vijf slecht zijn: Kerplunk/Jolle, Kleimar, Primoris/Niempie, shelper en Thoth.

Op het ogenblik heb ik echt geen idee wie het dan zou kunnen zijn en ik heb ook niet veel goede redenen om iemand te stemmen, anders dan te zeggen dat mijn radar Niempie en Thoth aanraad. Vandaar de stem op Niempie en ik dacht dat met een naam kunnen we de list misschien wat kleiner maken en de kans om een schuldige te hangen dan groter is.
I need a new tagline...
User avatar
shelper
shelper
Moxious
User avatar
User avatar
shelper
Moxious
Moxious
Posts: 411
Joined: July 25, 2003
Location: Netherlands

Post Post #504 (ISO) » Wed Sep 08, 2004 6:17 am

Post by shelper »

Cadmium misschien inderdaad wel een echte agent en mafia. Dat gedeelte klopt met Martin Hoogland, en verklaart ook de + bij cadmium's naam.
(hoewel dat ook andere dingen zou kunnen betekenen)
En waarom zou hij een mafiavriend betrekken wanneer het lijkt dat hij opgehangen zou kunnen worden, als hij mede-mafia niempie echt graag onschuldig zou willen laten lijken zou hij dat de dag daarna beter kunnen doen, als zijn onschuldigheid zeker is, niet wanneer het er nog op lijkt dat hij gelyncht kan worden.
Wat we wel kunnen doen is corsato niempie laten onderzoeken. Ik denk niet dat het veel uitmaakt op welke nacht, aangezien ik maar 1 nederlander met de initialen A.T. ken, en hij is nou niet echt slecht. Maar dan weten we nog niet wat we vandaag moeten doen.
[size=75][i]No, Im a rebel! You cant bully me into doing things I dont want to![/i] -VisMaior [/size]
User avatar
Jaguar
Jaguar
The real dogmatix
User avatar
User avatar
Jaguar
The real dogmatix
The real dogmatix
Posts: 887
Joined: January 23, 2004
Location: First the Netherlands, now Canada

Post Post #505 (ISO) » Thu Sep 09, 2004 2:55 am

Post by Jaguar »

Ja, je hebt me overtuigt.
onstem: Niempie/Primoris 2
.

De enige die we niet hebben gezien de laatste week is Thoth, zo
stem: Thoth
.
I need a new tagline...
User avatar
Kerplunk
Kerplunk
Mafia Scum
User avatar
User avatar
Kerplunk
Mafia Scum
Mafia Scum
Posts: 1272
Joined: July 15, 2003
Location: Grûn, The Netherlands

Post Post #506 (ISO) » Thu Sep 09, 2004 9:22 am

Post by Kerplunk »

Daar wil ik wel in meegaan.
stem: Thoth
Has your mafiagame lasted for only a few days or maybe it dragged on and on and on? Check the [url=http://www.mafiascum.net/wiki/index.php?title=Records]Records page[/url] on the wiki to see if it is a record!
User avatar
Thoth
Thoth
Not the spot
User avatar
User avatar
Thoth
Not the spot
Not the spot
Posts: 1424
Joined: August 4, 2003
Location: The Netherlands

Post Post #507 (ISO) » Thu Sep 09, 2004 11:33 am

Post by Thoth »

Sorry dat ik een tijdje niet gepost heb. Ik ben een paar dagen ziek geweest (nog steeds niet echt beter) en heb nauwelijks ingelogd. Ik zal zaterdag alles bij proberen te lezen. (Morgen heb ik geen internet toegang en nu is het wat te laat voor mij)
User avatar
Dragon Phoenix
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
User avatar
User avatar
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
Don't shoot the mod
Posts: 3245
Joined: April 1, 2002
Location: Kampen. Yeah.

Post Post #508 (ISO) » Fri Sep 10, 2004 8:22 pm

Post by Dragon Phoenix »

Niet dat het iemand opviel, maar het ultimatum is verstreken, zonder beduidende toename van bijdragen, zonder verzoeken om uitstel, en met onvoldoende stemmen voor een lynch.

Allemaal naar de kooien.

Het is nacht, keuzes voor dinsdag 8PM GMT, 10PM NL tijd.
User avatar
Dragon Phoenix
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
User avatar
User avatar
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
Don't shoot the mod
Posts: 3245
Joined: April 1, 2002
Location: Kampen. Yeah.

Post Post #509 (ISO) » Tue Sep 14, 2004 6:43 am

Post by Dragon Phoenix »

Het is dag. Helaas niet voor schepeling Roadbird, geen grappen en grollen meer van Youp van 't Hek. Ontoord en leeggebloed. En agent Corsato heeft ook zijn laatste onderzoek uitgevoerd. De Cock (met C-O-C-K) is doodgeschoten. Nog 7 spelers over, 4 voor een kielhaling.
User avatar
shelper
shelper
Moxious
User avatar
User avatar
shelper
Moxious
Moxious
Posts: 411
Joined: July 25, 2003
Location: Netherlands

Post Post #510 (ISO) » Tue Sep 14, 2004 7:01 am

Post by shelper »

Rust vredig corsato, je hebt goed werk gedaan...
Roadbird en Corsato zijn allebei dood. De enige die levend is en gezuiverd door corsato FD. Maar dat was niet met 100% zekerheid, moest hij toegeven.
Een ding dat mij wel verwarde
(hoewel daar niet veel toe nodig is, moet ik toegeven)
, is het bericht van kerplunk op 499. Was hij niet dood? of vervangt hij iemand?
Verder gaat het niet echt goed met ons leuke stadje, we hebben nog twee doders rondlopen, en ik weet zo gauw niet voor wie te stemmen.
Nog geen stem.
[size=75][i]No, Im a rebel! You cant bully me into doing things I dont want to![/i] -VisMaior [/size]
User avatar
Niempie
Niempie
Goon
User avatar
User avatar
Niempie
Goon
Goon
Posts: 293
Joined: June 8, 2004
Location: The Netherlands

Post Post #511 (ISO) » Tue Sep 14, 2004 8:47 am

Post by Niempie »

Ik ben weer terug van vakantie, dus zal vanaf nu weer meespelen.

Ik zal de laatste berichten nog eens goed doorlezen, zodat ik weer een goed beeld krijg van dit spel. Wat vakantie allemaal niet met je geheugen kan doen :wink:
User avatar
Dragon Phoenix
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
User avatar
User avatar
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
Don't shoot the mod
Posts: 3245
Joined: April 1, 2002
Location: Kampen. Yeah.

Post Post #512 (ISO) » Tue Sep 14, 2004 6:53 pm

Post by Dragon Phoenix »

Zoals eerder vermeld (maar ik heb het nu ook bij de spelerslijst gezet): Kerplunk2 vervangt jolle/lord sewerrat.
User avatar
Thoth
Thoth
Not the spot
User avatar
User avatar
Thoth
Not the spot
Not the spot
Posts: 1424
Joined: August 4, 2003
Location: The Netherlands

Post Post #513 (ISO) » Tue Sep 14, 2004 8:38 pm

Post by Thoth »

Dragon Phoenix wrote:Corsato = De Cock met C-O-C-K
Je bent een stedeling en een speurder. Op oneven nachten krijg je van mij te horen of een speler van jouw keus lid is van de mafia of niet (schuldig/onschuldig). De leider van de mafia en een eventuele seriemoordernaar zal in jouw onderzoek onschuldig lijken. Op de even nachten krijg je van mij in plaats van "schuldig/onschuldig" de rolnaam van de door jouw gekozen speler.
Gezien deze rolbeschrijving plus 2 doden afgelopen nacht lijkt het er sterk op dat we nog een GF en een SM overhebben. Ik denk dus dat we het gezuiverd zijn van FD door Corsato met een korreltje zout moeten nemen. Dat betekend dat iedereen nog tuig kan zijn.
Het betekend ook dat we vandaag goed moeten lynchen. Doen we dat niet dan zijn we eraan overgeleverd dat de GF of de SM ons werk doet door de ander uit de weg te ruimen.

Achter wie we nu aan moeten gaan vind ik moeilijk. Ik ben met Ctrl-F door de hele thread om te zien of mensen bovenmatig veel of weinig communiceerden met de dode Mafia-leden, maar hier is eigenlijk niets uitgekomen. Wat ik wel tegenkwam is het volgende:
Jolle wrote:OK ik denk dat we het inyussen wel eens zijn dat een massale claim op dit moment niet een goede tactiek is. Zullen we dan maar verder kijken wie er mogelijk Booswicht is? Ik heb momenteel nog geen echte verdachte, maar het viel me wel op dat Jesternl nog maar een keer heeft gepost.
Stem: Jesternl
Ik heb nu al een aantal keer zien gebeuren dat een GF een lurker hunt start tegen 1 van zijn eigen leden. In Mafia 25 starten Werebear en DP in een simulpost er allebei eentje als GF tegen een eigen lid. Werebear stierf en bleek een GF. Vervolgens heb ik geprobeerd om DP te lynchen als andere GF waar verder niemand op in ging (hij was het wel). Ik ben wel bereid om mijn nek op het hakblok te leggen en het nog een keer te proberen:
vote:Kerplunk2/Jolle
Corsato
Corsato
Goon
Corsato
Goon
Goon
Posts: 856
Joined: April 1, 2002
Location: Spijkenisse

Post Post #514 (ISO) » Thu Sep 16, 2004 10:21 am

Post by Corsato »

Bah. Hup stedelingen !!!!!!!!!
User avatar
RoadBird
RoadBird
Townie
User avatar
User avatar
RoadBird
Townie
Townie
Posts: 86
Joined: May 27, 2002
Location: Rotterdam, The Netherlands

Post Post #515 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 1:28 am

Post by RoadBird »

Wat hij zei
"Roadbird you suck! You kill little kittens for fun! Die you evil Mafia scum, I'm attacking you! Run in fear!" -- Quercitron in Focused Mafia
User avatar
Dragon Phoenix
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
User avatar
User avatar
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
Don't shoot the mod
Posts: 3245
Joined: April 1, 2002
Location: Kampen. Yeah.

Post Post #516 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 1:35 am

Post by Dragon Phoenix »

Het zou fijn zijn als er ook wat meer nog levende spelers zouden verschijnen.....
User avatar
Niempie
Niempie
Goon
User avatar
User avatar
Niempie
Goon
Goon
Posts: 293
Joined: June 8, 2004
Location: The Netherlands

Post Post #517 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 2:02 am

Post by Niempie »

Aangezien het alweer errug rustig is hier, zal ik nogmaals proberen op de mensen aan het praten te krijgen.

Dag zeven hebben we nog niets gehoord van Jaguar, Flying Dutchman, Kerplunk2 en kleimar. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de slechterikken zich onder deze stille mensen bevind. Aangezien het toch altijd al redelijk rustig is in deze tread, val je dan als slechterik niet zo op.
Toth wrote: Ik heb nu al een aantal keer zien gebeuren dat een GF een lurker hunt start tegen 1 van zijn eigen leden.
Hier kan ik me op dit moment wel in vinden. En zo krijgen we misschien de andere spelers ook wel aan de praat.

Dus
Stem: Kerplunk2/Jolle
User avatar
Flying Dutchman
Flying Dutchman
I never think
User avatar
User avatar
Flying Dutchman
I never think
I never think
Posts: 1941
Joined: November 21, 2003
Location: The land of clogs, tulips, mills, and cheese!

Post Post #518 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 3:14 am

Post by Flying Dutchman »

Stem: Kerplunk


Niets beters te doen........
User avatar
Jaguar
Jaguar
The real dogmatix
User avatar
User avatar
Jaguar
The real dogmatix
The real dogmatix
Posts: 887
Joined: January 23, 2004
Location: First the Netherlands, now Canada

Post Post #519 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 3:22 am

Post by Jaguar »

Ik dacht echt dat ik hier geschreven had, maar dat was dus alleen in de gedachten ...

Weer 2 doden Corsato was dus te verwachten en Roadbird ook wel. En nu weet ik het verder niet. Ik heb geen tijd om de draad bij te lezen, maar ergens in mijn hoofd zit het dat Thoth en Jolle misschien wel schulding kunnen zijn, maar ik kan me niet herinneren waarom...
I need a new tagline...
User avatar
Kerplunk
Kerplunk
Mafia Scum
User avatar
User avatar
Kerplunk
Mafia Scum
Mafia Scum
Posts: 1272
Joined: July 15, 2003
Location: Grûn, The Netherlands

Post Post #520 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 10:35 pm

Post by Kerplunk »

Mijn oprechte excuses. Om deze stemmenreeks tegen te gaan, waarbij nog maar één schurk voor mij hoeft te stemmen om te kunnen kielhalen:
stem: Thoth
. Gister was ik ook al achterdochtig van Thoth, ook daarom deze stem.
Has your mafiagame lasted for only a few days or maybe it dragged on and on and on? Check the [url=http://www.mafiascum.net/wiki/index.php?title=Records]Records page[/url] on the wiki to see if it is a record!
User avatar
Kerplunk
Kerplunk
Mafia Scum
User avatar
User avatar
Kerplunk
Mafia Scum
Mafia Scum
Posts: 1272
Joined: July 15, 2003
Location: Grûn, The Netherlands

Post Post #521 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 10:36 pm

Post by Kerplunk »

O ja, om ook meteen maar te claimen: ik ben Max Havelaar, een gewone stedeling.
Has your mafiagame lasted for only a few days or maybe it dragged on and on and on? Check the [url=http://www.mafiascum.net/wiki/index.php?title=Records]Records page[/url] on the wiki to see if it is a record!
User avatar
Flying Dutchman
Flying Dutchman
I never think
User avatar
User avatar
Flying Dutchman
I never think
I never think
Posts: 1941
Joined: November 21, 2003
Location: The land of clogs, tulips, mills, and cheese!

Post Post #522 (ISO) » Fri Sep 17, 2004 11:49 pm

Post by Flying Dutchman »

OnStem: Kerplunk
, even wat ruimte geven voor discussie.
User avatar
Dragon Phoenix
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
User avatar
User avatar
Dragon Phoenix
Don't shoot the mod
Don't shoot the mod
Posts: 3245
Joined: April 1, 2002
Location: Kampen. Yeah.

Post Post #523 (ISO) » Sat Sep 18, 2004 9:17 pm

Post by Dragon Phoenix »

Discussie?

Ultimatum: de dag eindigt woensdag 8PM GMT (10PM NL tijd), tenzij er genoeg discussie is om mij van gedachte te doen veranderen.
User avatar
Kerplunk
Kerplunk
Mafia Scum
User avatar
User avatar
Kerplunk
Mafia Scum
Mafia Scum
Posts: 1272
Joined: July 15, 2003
Location: Grûn, The Netherlands

Post Post #524 (ISO) » Sun Sep 19, 2004 2:22 am

Post by Kerplunk »

Dus FD is onschuldig bevonden door Corsato. Dit zegt nog niks. Ik vind FD verdacht. Waarom weet ik eigenlijk niet. We hebben alleen maar slechteriken gelynched omdat Corsato ze schuldig had bevonden. En iedereen volgt de politieagent natuurlijk. Het is lastig om daaruit iets te vinden.

Nu vind ik FD's derde stem op mij iets te snel gaan. En ook nu hij weer heel erg stedelingachtig mij ontstemt. Misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar ik ga voor FD.

onstem: Thoth
,
stem: FD
. Ook Niempie vind ik verdacht, maar dat is ook maar uit intuïtie. En waar is kleimar eigenlijk?
Has your mafiagame lasted for only a few days or maybe it dragged on and on and on? Check the [url=http://www.mafiascum.net/wiki/index.php?title=Records]Records page[/url] on the wiki to see if it is a record!

Return to “Completed Large Theme Games”